Vilkår og betingelser FOODSTED Partner

Generelle vilkår for bruk av produkter og tjenester levert av FoodSted Norway AS.

Vennligst les disse vilkårene før du registrerer deg eller bestiller varer og tjenester fra FoodSted. Ved å registrere deg eller gjennomføre kjøp samtykker du i våre vilkår.

Disse vilkårene & betingelsene («Vilkår») gjelder mellom deg som kunde («kunde», «deg») og FoodSted Norway AS, org.nr. 926 426 249, adresse Bjørkeveien 2, 4315 Sandnes, Norge («FoodSted») når du bestiller produkter via www.foodsted.com, www.foodsted.no eller via vår mobilapplikasjon («Plattformen»).

Ved å bestille via plattformen inngår du en direkte avtale med den aktuelle FoodSted-partneren, og aksepterer eventuelle salgsbetingelser hos partneren.

Vilkårene representerer hele avtalen mellom deg og FoodSted i forbindelse med de tjenestene som tilbys.

Kontakt kundeservice dersom du har spørsmål om vilkårene.

1. Om tjenestene

FoodSted drifter plattformen der du kan bestille produkter fra våre partnere. Produktene leveres til adressen du har oppgitt ved bestilling eller kan hentes direkte.

1.2 Produkttilbud

Utvalget av tilgjengelige produkter og partnere avhenger av din plassering og varierer over tid.

1.3 Bestilling og levering

Alle bestillinger gjøres via plattformen. Du kan velge mellom levering, henting, eller forhåndsbestilling.

1.4 Leveringsbetingelser

Levering skjer til oppgitt adresse. Hvis du ikke er tilgjengelig, kan bestillingen bli kansellert og gebyrer påløpe.

1.5 Ingredienser og kvalitet

Partnerne oppgir ingredienser og allergener for sine retter. Kontakt partner direkte ved spørsmål.

2. Pris og betaling

2.1 Pris

Prisene vises i plattformen. FoodSted kan oppdatere priser og betingelser når som helst.

2.2 Tilbud og gavekort

Kampanjer gjelder kun én gang per bruker, med mindre annet er oppgitt. Gavekort kan ikke løses inn i kontanter.

2.3 Betaling

Betaling skjer ved bestilling via kort, bank eller annen tilgjengelig metode.

3. Ditt ansvar som kunde

Ved å akseptere vilkårene bekrefter du at du er over 18 år og ikke deler kontoopplysninger.

5. Klager, tilbakemeldinger og angrerett

5.1 Klager

Hvis du ikke er fornøyd – kontakt oss umiddelbart. Vi vil forsøke å løse saken raskt.

5.2 Angrerett

Du har rett til å angre innen 14 dager, unntatt for varer som ikke kan returneres (f.eks. matvarer).

6. Kundeservice

Kontakt vårt kundesenter via e-post: care@foodsted.com eller via plattformen.

7. Avslutning av brukerkonto

FoodSted kan avslutte tilgangen for brukere som bryter vilkårene.

8. Diverse

FoodSted forbeholder seg retten til å overføre rettigheter og forpliktelser til tredjepart.

9. Tvister

Vilkårene tolkes i henhold til norsk lov.

KONTAKT OSS