Ofte stilte spørsmål

Hvordan plasserer jeg en bestilling på FoodSted?

Du kan legge inn bestillingen ved å gjøre følgende:

  • Registrer deg / Logg inn på kontoen din
  • Legg inn din faktiske plassering
  • Velg restaurant eller butikk fra tilgjengelige restauranter
  • Velg varene du ønsker å bestille
  • Legg dem i handlekurven
  • Legg til kampanjekoden (hvis du har noen)
  • Klikk på kassen
  • Legg til adressen
  • Velg betalingsmetode
  • Sveip for å legge inn bestillingen
Kan bestillingen min kanselleres?

Ja, du kan få bestillingen kansellert hvis den er ventende hos FoodSted. Hvis bestillingen er behandlet, kan den ikke kanselleres.

Kan jeg gjøre endringer i bestillingen min?

Endring i bestillingen er ikke mulig når den er lagt inn. Adressen eller varene kan ikke legges til og/eller fjernes. Hvis du vil legge til noe, må du legge inn en ny bestilling for den varen.

Hvordan kan jeg se statusen på min nåværende bestilling?

Du kan sjekke fremdriften på din nåværende bestilling ved å klikke på "Mine bestillinger"-fanen i appen, og der vil du se statusen på bestillingen din.

Er det en minimumsverdi for handlekurven?

Det er ingen minimumsverdi for à la carte-varer generelt. Imidlertid kan det være på tilbud og rabatter eller på noen utvalgte restauranter.

Hva skal jeg gjøre hvis betalingsterminalen min viser "Skriverbuffer full"?.

Hvis terminalen din viser meldingen «Skriverbuffer full», betyr det at skriverminnet må tømmes. Følg disse trinnene for å gjøre dette:
1: Dra frem selgerkortet ditt.
2: Trykk på [9].
3: Trykk på [1].
4: Skriverbufferen skal nå være tømt.
5: Trykk på [stopp] to ganger for å gå tilbake til hovedskjermen.
Hvis du ikke har selgerkortet ditt, kan du kontakte kundestøtte for å få hjelp. Når dette er fullført, kan du bruke terminalen som vanlig.

Kan jeg lagre flere leveringsadresser?

Ja, du kan lagre flere leveringsadresser som hjemmeadresse, kontoradresse, etc.

Kan jeg gi spesielle instruksjoner?

Ja. Du kan gjøre dette ved å dele dine bekymringer eller kommentarer i "Spesielle instruksjoner"-boksen på "Kassen"-siden i appen eller nettsiden.

Får jeg en oppdatering om bestillingen min?

Ja. En varsel og en SMS vil bli sendt når bestillingen din er behandlet eller kansellert.

Hva skjer hvis jeg ikke får en oppdatering om bestillingen min?

Hvis du ikke mottar en varsel/oppdatering om bestillingen din, vennligst sjekk søppelpost-mappen i e-posten din eller kontakt oss via LiveChat.

Hvis jeg glemte passordet mitt, hvordan kan jeg gjenopprette det?

Hvis du ikke mottar en varsel/oppdatering om bestillingen din, vennligst sjekk søppelpost-mappen i e-posten din eller kontakt oss via LiveChat.

Hvordan kan jeg bla gjennom restauranter/butikker i nærheten?

Du kan legge inn din nåværende plassering ved å klikke på øverste høyre hjørne. Restaurantene eller butikkene som ligger i nærheten vil vises med en gang!

Hva er Foodsteds åpningstider?

FoodSted er åpent 24/7. Du kan legge inn bestillingen din når som helst fra restaurantene eller butikkene som er åpne i nærheten av din plassering.

Hvordan kan jeg vite om gjeldende tilbud/kampanjekoder?

Du kan sjekke FoodSteds nettside eller app og klikke på "Tilbud & Rabatter"-delen. Du kan også finne kampanjer på FoodSteds hjemmeside, hvis det er en aktiv rabatt. Kampanjekodedetaljer sendes også via melding eller e-post, hvis du er en lojal kunde.

Hva er XOOM Abonnementsservice?

XOOM Abonnementsservice gir våre verdifulle kunder gratis leveringsgebyr på opptil Rs.200 og 10% flat rabatt på 100+ restauranter.

Hvordan betaler jeg for XOOM-abonnementene?

Betaling kan gjøres online der du gjør en forhåndsbetaling og blir abonnent på Xoom med en gang eller offline ved å bruke kontant ved levering-alternativet der budet vil samle inn abonnementsbeløpet fra din plassering.

Kan jeg endre min e-post / kontaktinformasjon?

Ja. Alt du trenger å gjøre er å sende en e-post om din bekymring til info@foodsted.com. Du vil bli oppdatert innen 24 til 48 timer.

Kan jeg få sponsing for min bedrift/arrangement?

Hvis du ser etter en sponsingsmulighet, del forslaget ditt på pr@foodsted.com. Vi vil ta det i betraktning og svare tilbake hvis vi er klare til å gjøre det.

Kan jeg bestille fra en ikke-listet leverandør?

Ja, du kan legge inn bestillingen fra restauranten som ikke er registrert på vår plattform ved å bruke "Ærend"-kategorien i appen. Bestillingen din vil bli levert på døren din i henhold til den lovede tiden.

Hvordan kan jeg få registrert restauranten min?

Du kan fylle ut skjemaet på denne lenken https://forms.gle/tGf953hJKzBEkDWz7 for å registrere virksomheten din. Du vil bli kontaktet av teamet vårt innen 5 til 7 arbeidsdager.

Hva er FoodSteds refusjonspolicy for betalinger?

Hvis bestillingen kanselleres etter behandling, vil beløpet bli lagt til i FoodSted Wallet, og hvis før behandling, vil beløpet gå til samme konto som betalingen ble gjort fra. Hvis maten imidlertid er tilberedt og følgende scenarioer er tilfelle, vil du ikke få refusjon: Feil / ufullstendig adresse Duplisert bestilling Ingen respons fra kundenes side når budet er på leveringsstedet En endring i beslutning etter at maten er tilberedt

JazzCash-beløpet mitt ble trukket, men bestillingen ble ikke lagt inn

Hvis du har betalt via JazzCash, men bestillingen ikke ble lagt inn vellykket, vennligst skriv til oss på info@foodsted.com med detaljer som Auth Code / TID. Du vil få refusjon innen 7 arbeidsdager.