Du kan legge inn bestillingen ved å gjøre følgende:
Ja, du kan få bestillingen kansellert hvis den er ventende hos FoodSted. Hvis bestillingen er behandlet, kan den ikke kanselleres.
Endring i bestillingen er ikke mulig når den er lagt inn. Adressen eller varene kan ikke legges til og/eller fjernes. Hvis du vil legge til noe, må du legge inn en ny bestilling for den varen.
Du kan sjekke fremdriften på din nåværende bestilling ved å klikke på "Mine bestillinger"-fanen i appen, og der vil du se statusen på bestillingen din.
Det er ingen minimumsverdi for à la carte-varer generelt. Imidlertid kan det være på tilbud og rabatter eller på noen utvalgte restauranter.
Hvis terminalen din viser meldingen «Skriverbuffer full», betyr det at skriverminnet må tømmes.
Følg disse trinnene for å gjøre dette:
1: Dra frem selgerkortet ditt.
2: Trykk på [9].
3: Trykk på [1].
4: Skriverbufferen skal nå være tømt.
5: Trykk på [stopp] to ganger for å gå tilbake til hovedskjermen.
Hvis du ikke har selgerkortet ditt, kan du kontakte kundestøtte for å få hjelp. Når dette er
fullført, kan du bruke terminalen som vanlig.
Ja, du kan lagre flere leveringsadresser som hjemmeadresse, kontoradresse, etc.
Ja. Du kan gjøre dette ved å dele dine bekymringer eller kommentarer i "Spesielle instruksjoner"-boksen på "Kassen"-siden i appen eller nettsiden.
Ja. En varsel og en SMS vil bli sendt når bestillingen din er behandlet eller kansellert.
Hvis du ikke mottar en varsel/oppdatering om bestillingen din, vennligst sjekk søppelpost-mappen i e-posten din eller kontakt oss via LiveChat.
Hvis du ikke mottar en varsel/oppdatering om bestillingen din, vennligst sjekk søppelpost-mappen i e-posten din eller kontakt oss via LiveChat.
Du kan legge inn din nåværende plassering ved å klikke på øverste høyre hjørne. Restaurantene eller butikkene som ligger i nærheten vil vises med en gang!
FoodSted er åpent 24/7. Du kan legge inn bestillingen din når som helst fra restaurantene eller butikkene som er åpne i nærheten av din plassering.
Du kan sjekke FoodSteds nettside eller app og klikke på "Tilbud & Rabatter"-delen. Du kan også finne kampanjer på FoodSteds hjemmeside, hvis det er en aktiv rabatt. Kampanjekodedetaljer sendes også via melding eller e-post, hvis du er en lojal kunde.
XOOM Abonnementsservice gir våre verdifulle kunder gratis leveringsgebyr på opptil Rs.200 og 10% flat rabatt på 100+ restauranter.
Betaling kan gjøres online der du gjør en forhåndsbetaling og blir abonnent på Xoom med en gang eller offline ved å bruke kontant ved levering-alternativet der budet vil samle inn abonnementsbeløpet fra din plassering.
Ja. Alt du trenger å gjøre er å sende en e-post om din bekymring til info@foodsted.com. Du vil bli oppdatert innen 24 til 48 timer.
Hvis du ser etter en sponsingsmulighet, del forslaget ditt på pr@foodsted.com. Vi vil ta det i betraktning og svare tilbake hvis vi er klare til å gjøre det.
Ja, du kan legge inn bestillingen fra restauranten som ikke er registrert på vår plattform ved å bruke "Ærend"-kategorien i appen. Bestillingen din vil bli levert på døren din i henhold til den lovede tiden.
Du kan fylle ut skjemaet på denne lenken https://forms.gle/tGf953hJKzBEkDWz7 for å registrere virksomheten din. Du vil bli kontaktet av teamet vårt innen 5 til 7 arbeidsdager.
Hvis bestillingen kanselleres etter behandling, vil beløpet bli lagt til i FoodSted Wallet, og hvis før behandling, vil beløpet gå til samme konto som betalingen ble gjort fra. Hvis maten imidlertid er tilberedt og følgende scenarioer er tilfelle, vil du ikke få refusjon: Feil / ufullstendig adresse Duplisert bestilling Ingen respons fra kundenes side når budet er på leveringsstedet En endring i beslutning etter at maten er tilberedt
Hvis du har betalt via JazzCash, men bestillingen ikke ble lagt inn vellykket, vennligst skriv til oss på info@foodsted.com med detaljer som Auth Code / TID. Du vil få refusjon innen 7 arbeidsdager.
© Opphavsrett 2025 Alle rettigheter forbeholdt